?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 December 2030 @ 09:27 pm
YOU CAN FIND ME @ TUMBLR  
I'm making manips again!! and i'm moving to Tumblr!


If you wanna see new manips, you can visit Roomieland.
If you wanna see new gay storylines, you can visit The Gay Storylines Archive.
If you wanna follow me, you can visit my tumblr.


 
 
 
gayron52gayron52 on May 12th, 2009 02:17 am (UTC)
Love your art. Would love to see the whole thing.
Whiskay!frisky_whiskey on May 12th, 2009 04:09 am (UTC)
I'm new here.
Never knew manipulations existed outside Yahoo groups and some cheap ass sites.

Trust me, all I want from the roomie access is fantasy made... well, can't say flesh, pixel (?) =D

(As for my journal, I'll try and be more active once I understand the workings of CSS)

Regardless of the add, I have commented and will continue to comment on the fandoms I follow (whatever I can see of them anyway =P)

So yeah, porn please.
cailloulukercaillouluker on May 12th, 2009 11:30 am (UTC)
Hey, interested in your stories. Would like to read some of them sometime. Not a bot or a "lurker." Just a dude. Thanks.
priestlynichols on May 12th, 2009 03:38 pm (UTC)
i'm new and would like to be added to check out your manips. the promos gave me massive wood so i would LOVE to see the uncensored version! i'll comment and swear i won't steal any of them! PLEASE! thanks!
dragon_dorado: pic#88804949dragon_dorado on May 13th, 2009 03:51 pm (UTC)
I would like to become roonie, I love your work, the first time I saw him was in justusboys.com, doing very good fakes on everything from Supernatural, and that of jesen and tom (smaville) is hot
petlarpetlar on May 14th, 2009 01:37 am (UTC)
plz add me :D
licklicksalute1licklicksalute1 on May 14th, 2009 04:29 am (UTC)
Hello ^_^ Just came across your journal and would love to be added as a friend so I can see the full manips :) Kinda bugs me to just see part of them XD I usually don't bother with it, but your stuff is beautiful and I need it in my life ;)
moviefan2009 on May 14th, 2009 09:37 am (UTC)
BC
I might be new but I have seen your work before. I think you do great work, spend time on it and would love to you to add me as a friend. I will comment and don't worry, I will comment too.
herold16 on May 14th, 2009 07:04 pm (UTC)
ROOMIE...
i really would like to become a roomie. these men are soo beautiful and i really appreciate the time and effort into making my fantasies become a reality. It shows true skills that i do not posses. Its been killing me to know that the uncensored images hide such beauty. with such i hope that i will be allowed to view your works...

-herold 16
petlarpetlar on May 14th, 2009 11:31 pm (UTC)
i'd like to be added as your friend plz ^.^
bella240bella240 on May 15th, 2009 12:46 am (UTC)
I would love to be added. I will comment :)
tw_31988 on May 15th, 2009 02:15 am (UTC)
sure! just remember to keep commenting to remain friended and no-stealing.

added you, enjoy =D
baken3000baken3000 on May 16th, 2009 08:22 pm (UTC)
Hey I would like to be a friend here please!
prostiboots on May 16th, 2009 09:49 pm (UTC)
i'd love to be a friend:)
Paul St. Clair: *lick* - anno_superstarsanspantalons on May 17th, 2009 09:13 am (UTC)
Odds are my comment count will make me seem like a lurker, but I'd really love to be able to see your work. The previews seem awesome.

Any chance of a friending?
(Deleted comment)
tw_31988 on May 17th, 2009 01:44 pm (UTC)
actually, you DO fulfill all my requirements.
=P

just remember to comment often to remain friended. added you, enjoy =P

btw, i love your icon.....tosh!!! =(